Au-Krm23 Tam olarak ameliyat denilemez boğma diye bir yöntemle oldum ben. Bildiğiniz toka gibi bi özel lastikle boğuyorlar düşüyor sanırım şiş olan hemoroid. Yeni yöntemler çok kolay lazer de var bildiğim. Benimki 15 dk sürdü, sonrası 0 acı değil ama çok hafif bi iki gün ağrı sadece. Çok kolaydı eski ameliyatlara göre yakınım oldu biliyorum onları da. öyle büyük tampon falan yoktu benimkinde. Hatta şu an bu çözümü bulmasam ve doktor yeni hemoroide yapalım dese 1 dk düşünmem o sıkıntıyı çekmektense.
gidiyorsunuz aç karnına 15 Dk da bitiyo ameliyat aynı gün çıkarıyorlar ama özeldi ben çıkmak istemedim bi gün kaldım.