Semraaaaa sanırım o korku kucagımıza sag salim alana kadar devam edecek keseyi gördük bebeği görecek miyiz bebişi gördük kalp atıslarını duyabilecek miyiz ayrıntılı ultrason sonucu temız cıkacak mı hareketlerını hıssetmeye baslayınca e bugun hareketı az hıssettim acaba iyi mi.içerdeyken bir şeye müdahale edemiyoruz diye ekstra endıseleniyoruz sanırım ama dogduktan sonra da biteceğini sanmam...Annelerımız anne olunca anlarsın beni derler ya haklılarmıs daha 29.haftamda anlamaya basladım annemi...Bildiğim ve inandığım tek doğru bu surecı güzel yönetmenin tek yolu olumlu düşünmek...Her şey guzel olacak demek...Sen de oyle yap canım Rabbımın ıznıyle her sey guzel olacak de sureklı🙏