Aysegulyeter Kizlar 18 haftalık hamileyim. Rahmimde agrilar oluyor. Yatarken otururken kalkarken her sekilde agriyo. Beliminde sağ kısmındada agrı oluyo. Benim gibi bu durumu yaşayan varmı?
EbruIrmakAhmet Aysegulyeter bende 17 haftalık oldum dünden beri rahimde ağrı var kasıklarımda çok ağrıyo doktora sorunca kasık ağrısı normal diyo anlamadım adet sancısı gibi bazen tek taraflı normal mi acaba
Aysegulyeter EbruIrmakAhmet ewet bende doktora sordum normal dedi. Bende merak edip buraya sordum acaba yaşayan varmi. Ayni agrılar sanki adet olacakmisim gibi. Özellikle gece yatarken cok oluyor😞