mavipapatya Merveeex Fotoğraf nasıl yükleniyor bulamadım cnm görsel koyardım hastane çantamı vs. Normal doğum için bence kendine 2 takım koy gün içinde taburcu oluyorsun çünkü. Sezeryan da bir gece kalıyorsun onun için 2 tane fazla koyabilirsin kanama vs açısından 🤗
ems1 Merveeex cnm acil değilse özel günleri bekle ben yılbaşı özel indiriminden baya uyguna aldım (suwen )239 u 71 e , 320 yi 146 tl ye (lohusa sepeti) , penti den 155 tl idi 70 e aldım
Fikret_kayra Merveeex resim yükleme nasıl bilmiyorum bulamadım yılbaşı indiriminde lohusa sepetinden aldım altlı üstlü pijama önden kurdele bağlamalı şık bişey sabahligm var zaten evde almadm terligiyle birlikte 100 liraya aldım pijama 70 e düşmüştü 120 den terlik de 27 TL idi 7 TL de kargo vermiştim açık mavi renk terlik de mavi yaprak süslemeli
2kezanne ozgeackgz-1 evet odemeyi havale aliyor hatta yılbaşı günü kadin ben ödemeyi yapmadan ürünü kargoya vermiş o kadar helal olsun dedim ya bende aksam 9da ancak ödeme yapabilmistim alan çok resmi satış zaten yapiyor üretim atölyesini bile gördüm 😊😊💯💯 güvenilir
Sweetblonde88 Merveeex resim yükleyemiyorum be. Pierre cardin aldım pijamayı. 2 adet de lohusa sepetinden gecelik aldım. Hepsi ekru tacı terliği ve sabahlığı da ona göre yaptım. Çünkü fotograf cekimim olacak. İyi para tuttu yalan yok. Ama evde giyilecek desenli takımlardan olsun istemedim açıkçası. Gecelik zaten kanama kontrolü için sart ilk gün. Leke olur falan diye 2 adet tercih ettim.
ozgeackgz-1 2kezanne ay almak istiyorum bende ya acaba fotoğraf atar mısınız kalitesi nasıl uğraştırmak istemezdim ama o kadar masraf oldu ki eksilerdeyiz hep
Saraalp Merveeex yeni sezeryan Doğum yapmış biri olarak, kesinlikle penti önden düğmeli pijama takımı öneririm , suwen den hafif dantelli ekru bir takım ve gecelik aldım ama kesinlikle en rahat ettiğim takım pentiden aldığım oldu
2kezanne ozgeackgz-1 yıkadım yeni astım daha😊 viskon kumaş ekru biraz iç gosteriyor ama üzerine hirkasi giyecegim için sorun olmaz ince kadife kumaş her detayi özenle dikilmis❤
bilgihamile https://i.hizliresim.com/1pQMNY.jpg Benimki bu sekilde attigim adresten aldm ama memnun kaldim.bayâ guzel
ozgeackgz-1 2kezanne Sipariş vericem bende bu akşam nasıl alsam karar veremiyorum bu arada 37 hafta oldukk 1 cm de açılmam var acele eriyorum 😆
2kezanne ozgeackgz-1 siz baya geç kalmışız 😂 encucuz bebek market var ordada var 60 tl pijama takimlari oraya bakin isterseniz . Ben 33+5 haftaligim sezaryan olacagim için birazcik rahatım 🙏🏻