burcuatakann canım ben bol bol uzun kollu ve kısa kollu zıbın aldım 0-3 ay 3-6 ay 6-9 ay. 2 tane normal süslü takım aldım doğumdan sonra giydirmek için. Islak mendil ve pamuk aldım bolca herzaman kullanılacağı için. 2 paket 3 lü çorap, 10 lu agız silme bezi, 3 tane battaniye,1 tane pişik kremi, 2 adet alt açma bezi, 5-6 tane de takım aldım. Bu kadar yeteceğini düşünüyorum. Zaten gelenler yeni doğan getirir yetmediği yerde de gidip alırım tekrar