Kızlar merhaba 6+4 haftalık gebeyim çalışıyorum işm rahat oturarak çalışıyorum ama çok soğuk Bi elektrikli sobamız var ama alan cok buyuk olduğu için faydası yok ayaklarım bacaklarım buz gıbı oluyo çok üşüyorum ayaktan üşümek normalde bile iyi değil hamileliğime çok sıkıntı yaratır mı