Marinedeniz ben hamile kaldıgımda dokuzlardaydı hemen ilaç başladım bu 2. Hamileliğim ilkindede 5 lerde falandı hatta doguma yakın 7 olmuş tabi ben hiç ilaç kullanmadım çünkü beni uyarmadı kimse doktorum da bişey demedi çok şükür kızıma hiçbir etkisi olmadı yani Allahın izniyle bişey olmaz 3 de çok düşük bir değer zaten