Sebrsizlikle gozlediyimiz qizimiz ele Ozu vaxtindan tez geldi. 36heftede muayine olunduqda artiq acilis oldugu ve qrip oldugumcun usaq yaxsi qidalanmadigindan erken doguma alinmali oldugumu bisirdiler. Vaxt teyin edildi. Xestexanaya gelen gunun gecesi sancim basladi,isaret gorundu. Seher 4den artiq Xestexanada idik. Tebii dogum olmali idi. 2barmaq acilisim var idi. 8saat Sonra sancim olmasin Baxmayaraq suyum gelmirdi. Gunorta 3de suyumu acdilar 4barmaq acilis vardi. 14saat Sanci cekmisem. Sonra mene dediler ki usaginiz boyundan Gelir ve urek Doyuntuleri zeifleyir. Axsamustu 6yarsi keyser oldum 17:45de qizima qovusdum. Ancaq emeliyyatim agir Keçdi. Cox qan itirdim. 2saat cekdi. Tikisler tutmurmus. Sukur indi yaxsiyiq ikimizde. Sukur qovusdurana🙏🙏