Merve5575 Kızlar 1 aylık bebeğim var ve grip oldum hemde çok ağır 😔 geçmesi için ne yapmam lazım ilaç kullanamıyorum
Obsesifk Merve5575 burda bi arkadaş yazmıştı bende şuan grbim çok kötü 3. Gün bugğn biraz daha toparladım yarım limonu kes üstüne tuz dök ayakların altını 10dk ovala çorap giy 2 saat sonra tekrarlar gece yatarkende kalsın inşallah toparlarsın