Oznur69 Merhaba arkadaşlar malum önümüz kar kış şubatta doğumum var düşündüğüm şey yorgan alsam mı almasam mı bazıları yorgan bebek boğabilir diyor sizler ne düşünüyorsunuz ne kullanacaksınız
Giz89 Oznur69 bende 15 ocakta doğum yapcam bizim evde iyi ısınıyor sadece battaniye kullancam yorgan büyük kalır zaten küçücük bebek
Oznur69 Fikret_kayra öyle diyolar bnde anlamadım ki ağırlığından ve ağzına kapanma olasılığı varmıs diyolar
Muneweralp Oznur69 bende şubatta doğum yapıcam evin doğal gazlı ise battaniye yeter bence ben yorganda aldım battaniyede ama yorganı kullanmam herhalde evin ısısı yeter zaten nasıl alıştırırsan öyle gider çok kalın giysilere ve sıcağa alıştırmamak lazım
NERDOGDU Bebeğin bulunduğu ortam 22- 24 derece olması yeterli. Evinizde bu dereceleri sağlıyabiliyorsanız. Kalın bir battaniye yeterli olur.