Dilarailhan Kızlar 16+4 haftalık hamileyim trombosit düşüklüğüm çıktı , boyle bir durum yaşayaniniz oldu mu hamilelik döneminde
Dilarailhan 1234567bsr- ne yapacağız bilmiyorum sürekli bı rahatsızlık çıkıyor, şimdi bide sağ tarafım da böbreğim mi karaciğer mi bilmiyorum orası ağrıyor batıyor anne olmak cidden çok zormuş daha kucağımıza alamadan çilekeş olduk