Kizlar merhaba. Son adetime gore tam 11 haftalik hamileyim ( 10+6 ) Fakat ne zaman doktora gitsem bebegimin haftasi degisiyor 😂 bir onceki gittigime gore bugun bebegin 10+3 olmasi gerekiyordu fakat dr 10+6 ddi yarin 12 e giriyo bebek dedi. Bundan daha oncekinde de 7+3 olnasi gerekirken 7+6 demisti. Bebek onde mi gidiyor acaba yoksa ultrasonda bole tutarsizliklar olabiliyor mu? Birde boyu 4 53 cm mis normal mi