sndsk Kızlar 21+5 iz Yaklaşık bi 3 haftadir falan asiri derecede sol göğsümün altı batıyor kaburgam sanırım sol kaburgam acayip batıyor neden oluyor bilen var mi
Merve_278 sndsk normal pozisyondayken mi yoksa solunuza yatınca mı veya solunuzun üstüne dayandığınızda falan mı?
Elif_t sndsk 29. haftadayım bende de oluyor zaman zaman, biri bebek büyüyor yerini genişletiyor diye demişti ama yarın randevum var doktora soracağım
Lylshnn Muhtemelen bebeğinizin baskısındandır. Benim de başıma geldi. Doktorum bu şekilde açıklamış ve ultrasonda göstermişti. Haftanız erken olduğu için minik yukarlarda geziyor.