Merhaba anneler sizden yardımınızı rica ediyorum. 35+5 haftalık hamileyim 2 gündür sol kasıkta şiddetli bir ağrım var. Daha önce böyle bir problem yaşayan var mı. Sizce normal mi yoksa doktora bilgi vermem gerekir mi Bilgilendirme yaparsanız sevinirim.