Merhaba kızlar, iki hafta önce tansiyonum 15 e çıktı hastahanede yattım iki gün tansiyon ilacına başladım 24 saatlik idrar tahlili yaptılar idrarda protein çıkmadı. Dün sağlık ocağına gittim idrar tahlili vermeye idrarımda eser miktarda protein çıktı ama az su içmiştim son iki gündür bununla ilgisi olabilir mi bilmiyorum. Doktoruma yazdım cevap vermedi daha eser miktar önemli mi sizce bilgisi olanlar yazabilir mi ?