Merhaba 21+5 haftalık hamileyim. Doktora gittim bugün, rahim bir şeyi dedi ama tam hatırlamıyorum 40 cm olması gerekirken 35cm dedi doktor. Bebeğim biraz aşağıda bir bebekmiş. Progestan verdi? Başına gelen var mı? Ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Kötü bi durum mu idrak edemedim pek fazla, ilk hamileleğim🙏🏻