33+3 haftalık hamileyim ama sürekli bi baskı hissi yaklaşık 30.haftadan beri de yalancı sancilar gelip gidiyor. Bu 2.gebeliğin ilki 40 hafta sonrası şancı gelmediği ve açılma olmadığı için sezaryen oldu.ama bunda ki baskı hissi ve yalancı sancıların erkenden başlaması vs beni korkutuyor.Acaba erken doğum.olabilir mi ?