Nevink ben kendisine doğumunun çok iyi olduğunu duyduğum için başladım ama kendisi gebelik takibi sırasında çok ilgisiz takipsizdi 25 haftam da bebeğimin başı aşağı olduğunu daha çok erken olduğunu bana rapor vereceğini söyledi 3 gün sonra geri muayneye çağırdı ve 3 gün sonrasında gittiğimde beni hatırlamadı bile em başından beri ona takipli olmama rağmen başka bir doktora gittiğimde bana çok daha Farklı ve rahatlatıcı konuştu korkulacak birşey olmadığını bebeğin dönebileceğini sürekli falan diye ben ilgisiz alakasız ve bilgisiz buldum açıkcası zaten doğuma da onun girip girmeyeceği belli değilmiş normal doğumda kendi doktorun olmazsa başka doktor giriyormuş ve bende bıraktım kan tahlillerimi hiç iyi takip etmedi başka bir doktora başladığımda vitamin değerlerimin kan değerlerimin çok düşük olduğunu söyledi ve direk iğne tedavisine falan başladım