Kızlar 37+4 gunluk gebeyim bugün ntsye girdim hafif sancim çıktı doktorum kendi sancinla gelir durum normal doguma doğru giderse normal dogum ama sezeryanada alabiliriz dedi bebeği riske atmayalım dedi diğer gittiğim doktorlar hep normal dedi dogum için bu doktorum 5 yıl sonra olmuş bu bebek çok kiymetlidir suni vermeye gerek yok dedi biraz karışık anlattım kusura bakmayın kafama takıldı bu durum