218506 32.hftada eğer istersen izne ayrılabilirsin.Ama iyiysen devam edicem dersen 37.haftaya kadar devam edebilirsin.37de mecburen ayrılıyorsun.Her türlü doğum iznin 16 hafta.Ne zaman doğurduğun farketmiyor.Maaşın aynen yatıyor.Ama bası özel işyerleri maaşı yatırmıyor o zaman sgkdan alıyorsun parayı.Ama o parayı toplu alıyorsun ve doğumdan sonra alabiliyorsun.16 haftalık maaşının yüzde 75ini alabiliyorsun.İşyerine sormalısın özelde çalışıyorsan.Bunun dışında bebeğin doğduğunda ilk çocuk için 300,ikinci çocuk için 400,diğerleri için 600 lira da çocuk parası alacaksın.Onu da nüfusa kayıt yaptırmaya gittiğinde nasıl başvuracağını anlatırlar.😇