Zeys Ebru9360 aynı şikayetten pazartsi doktorumdaydım ayaklarımı üşütmüştüm bide bebek pozisyon değiştirmiş ve büyüyor bebeğin kendini yordun mu bu ara dinlenmelisin bol bol dedi..suyunu fln içmeye devam et Kendini yorma dedi çok ağrın olursa parol iç rahim ağzın fln kapalı suyun iyi Bebek’te iyi demişti bana..
elifkrhsn Ebru9360 ah o agrılar bende bayadır var suan 37+3 üm ama belki ben de 30 dan beri daha şiddetli çekiyorumdur agrıyı.. doktoruma sordum olucak o agrılar dedi orda bi agırlık oluşuyo tasıyosun baskı yapıyo diyrie birde sancıların girmesi ara ara bile güzel bişey dedi normal dogum için sansımız artıyor dedi. Suan sadece kan ilacı kullanıyorum bende magnezyum içemiyorum malesef o yğzden hiç zorlamıyorum 😊
Ebru9360 Sirius223 yeri daraliyomus sanirim oyuzden diolar ama bilmiyorum gerci benm oglan ilk gunden beri tembel
Sirius223 Ebru9360 benim kızda öyle teyzesi. Çok hareketli değil. Bunu detaylı ultrason da anladım. Yediğim tatlılar, yemekler ve doktorun o kadar sarsmasina rağmen gram kimildamadi birazda inat sanırım.😊 Kendi istediği zaman hareket etti.
Sirius223 Ebru9360 benim kızda öyle teyzesi. Çok hareketli değil. Bunu detaylı ultrason da anladım. Yediğim tatlılar, yemekler ve doktorun o kadar sarsmasina rağmen gram kimildamadi birazda inat sanırım.😊 Kendi istediği zaman hareket etti.
Ebru9360 Sirius223 ay ayni ya ultrasonda bikere bile hareketli gormedik ultrasonda karnmdada oyle cikolata tatlilar vurmalar bic fayda etmiyo sanirim uysal cocuklar olcaklar☺☺
Sirius223 Ebru9360 keşke biraz hareketli olsalar en azından bu kadar evham yapmam. Bende sürekli yatmak zorundayım haliyle aklım hep onda hareket bekliyorum. Sonra diyorum kendi keyfine göre hareket ediyor diye. Ama yine de icim rahat etmiyor.
Deniz_1987 Ebru9360 aynı haftadayız canım bendede aynı sıkıntı var, bebeğim baş aşağı olduğundan baskım varmış doktor dedi, sende bi kontrol ol canım internette her yazılan malesef bünyemize uygun deyil