Helbest Merhaba! Sevgili anneler ve anne adayları... 6 haftalık hamileyim ama bebişi göremedik daha siz hangi haftalarda gördünüz??
sevgiarslann54 Helbest benim 5. haftada kesede bebekde görünüyodu canım ama kisiden kisiye göre değişiyor bu endiselenme
Emines Bnde yeni gttim doktora 5 haftaliktim kese gorundu sadece ,ama endiselenicek bir sey olmadgini syledi doktorum ve 17 sinde tekrar kontrolumuz var bebegi gormek için
Serpil55 Kızlar benimde tam 6 haftalık bugün kontrol de kese var ama bebek yolk kesesi yok dedi haftaya görünmesi lazım dedi biraz moralim bozuldu 😔 sonradan görenler de var ama ya göremezsek diye korkuyorum 😔
illkayy Ben şuan 6+3 üm . 5+4 te keseyi görmüştük ama doktor bebeği görüp görmediğini söylemedi.3 gün sonra gelsen de duyabiliriz ama haftaya Pazartesi gel kalp sesini duyalım dedi.Sık aralıklarla ultrasona maruz kalmamı istemiyor.Bakalım Pazartesi duyabilecek miyiz😍
avarebirseyyah illkayy bende 6+1 im pazartesi gideceğim kalp atışı için 💕 hayırlısıyla duyalım İnşaAllah 🤲🏻
dilanhayat27 Ben 6+1 iken gördüm kalp atışları için daha çok küçük duyulmuyor bir hafta sonra gel dedi kişiden kişiye degişiyor ben 4 haftada ögrendim gittim ama gözükmedi sabır işi 🤲🌸