Simge_92 Merhaba çok araştırdım ama şampuan bebek yağı ne marka alsam karar veremedim. Öneriniz olur mu acaba
SnmTt Simge_92 ben mustela düşünüyodum ama sonra organicum diye bi marka var kendim de kullanmıştım onun da iyi olduğunu duydum. Ondan alıcam. Tamamen organikmiş😇
NandY Simge_92 instagramda mühensidinoğlu diye bir profil var canım onu takip et. İçeriği düzgün olan şeyleri paylaşıyor ,yıldızlar listesi yapıyor ordan seçebilirsin çoğu şeyi ıslak mendil , bez, şampuan vs.
bilgihamile Mustela en iyisi diye biliyorum ama biraz tuzlu 🙈 o.yuzden ben urunlsrimin %95 ini sebamed aldim
bilgihamile Simge_92 Hic bilmiyorum kullanmayinca.. Oma gore degistiririm bebegimde sorunla karsilasirsam.. ama musteladan memnun genelde herkes
tgbactn eslemsena1 bende dalin aldım dha kullanmadım ama o kdr çok dalin hakkında kötü yorum aldım ki kafam çok karıştı 🤨 mustela alacam o da baya tuzlu, dalini ilerleyen zamanlarda kullanırım artık 🤦♀️