Bence doktora gidin durumunuzu izah edin hamile olduğunugunuzu ona göre doktor karar vermeli benim dişim kırılmıştı gittim hamile olduğumu söyledim öncelikli olarak beni aldı ve uyuşturmadan yaptı hafif ağrıdı ama çözümledik yani erteliyordum bende gitmek en güzeli görmesi lazım