Eminecamus Kendimi hasta hissediyorum bulantılar ağrılar midede yanmalar sanki çok ağır hastaymışım gibi hissediyorum. Hiç 6 haftalık hamile gibi hissetmiyorum. Bu ne zaman geçecek. Ne zaman mutlu olacağım sağlıklı hissedeceğim
Ayse1608 Eminecamus ilk zamanlar bende öyle hissediyordum yorgun ve hasta işe giderken hazırlanmak bile istemezdim şuan 9.haftamdayım ara sıra ağrılarım olmasa kendimi hamile gibi hissetmiyorum bu seferde 🙈
NaimeYilmaz Eminecamus bende yasadm onlarıda yinede hastalık gıbı bakmadm. Bunları yasayabıldıgım ıcın şükrettim. Allah yoklugunu yasatmasın
SevDin Eminecamus herkesin hamileliği çok farklı geçer hiç bunlara takılmayın genelde ilk ve son 3 ay zor olur derler en rahat 4,5,6 aylar derler tabi yine dediğim gibi kişiden kişiye değişir rabbim sağlıklı hamilelikler nasip etsin 😊🙏
Dlktpl Eminecamus ben de 12 haftadayım kendmı hamıle gıbı daha hıssedemedım bulantı tıksınme ustune grıp hastaymısım gıbı sureklınhıssedıyorumm belkı tekmelere kadar alısamıcaz sanırım