kayrahazalayaz Tansiyon 140/80 in üstünde seyretmeye başlar. Hatta 160/100 ün üzerinde görülür. Ödem illa olacak diye bişey yok ama genelde fazla ödem olur. Genelde bebek haftasına göre geriden gelir. İdrarda protein görülür. Karnın üst bölgesinde ağrı. İdrara çıkma sayısında azalma. Görmeyle alakalı sorun olabilir.
Şimdi ben bunları saydım ama psikolojik olarak hasta moduna girmezsiniz inşallah. Bu belirtilerden bazıları olabilir sağlıklı bir gebede de. Asıl tanıyı tahlillerle ve tansiyon takibiyle doktorunuz koyabilir.