mihrinazsumbul 25 haftalıgım 2 bacak aram özel bölge yanları ağrıyor. Çatı orası mı oluyor. Bu haftalarda yaşayan var mı ? Sıkıntılı bi durum mu? Randevum yarın. O yüzden yazmak istedim.
hunilimom mihrinazsumbul bebek büyüyor canım oralarda ağrı olması normal rahim genişliyor uzan dinlen bol bol
Efesevim mihrinazsumbul bende 26+6 haftalığım ve 2 haftadır vajinam ağrıyor dayanamadım doktora yazdım normal dedi vücut doğuma hazırlıyo kendini dedi yarın doktorun rahatlatır seni merak etme
Buss14 mihrinazsumbul evet çatı ağrısı diye geçiyormuş bende çok sordum çevreme 20 Li haftalardan beri o ağrıyı çekiyorum sağıma soluma dönerken bir işkence resmen 32 hafta olduk gittikçe artıyor her seferinde soruyorum normal diyor doktorlar dahada artacak diyor hatta 😢
hunilimom mihrinazsumbul haftan daha çok erken zaten doktorun yarın söyler sana ne yapman gerektigini
Hasderluna Ben de 24 haftalığım son günlerde aynı durumdayım ve ister istemez endişeleniyorum ama herkesin doktoru normal demiş benim kontrolüme daha 2 hafta var 😓
mihrinazsumbul Hasderluna normal olsun da dayanırız ağrıya bebeğimiz iyi olsun gerisi hallolur. Bende yarın sorcam doktoruma
KAylaaa Haftamdayım. Ağrılarım dayanılmaz. İşim gereği 9 saat boyunca oturuyorum. Akşam iş çıkışı ağrım pik yapıyor :(( doktora soruyorum. Normal bu ağrılar daha da artacak diyor. Rabbim hepimize kolaylık versin inşallah