Dsa Aylin888 abdominal korse olarak geçiyor. İlk günler onunla rahat edemedim, annemin yün bel için korsesi vardı onu kullandım sonra kendi korsemi kullandım. Sezeryan oldum, normal doğum yapanlar daha rahat kullanabilir bence
Dsa Zemuda medikaller oluyor ya hastanelerin karşılarında genellikle oradan aldım. Abdominal korse olarak geçiyor.
yefeninannesi DidemYldrm iştahınız açıldıktan sonra meyve ve sebze ağırlıklı beslenir iseniz çok almazsınız ben bir dönem hamur işini baya abarttım birden kilo artışım olmuştu
DidemYldrm yefeninannesi hamur işi evimde de yapmıyorum döner tarzı şeyleri de sevmiyorum pek genel olarak evimde kendim pişiriyorum sebze ve et tavuk ağırlıklı besleniyorum 🤗🤗
yefeninannesi DidemYldrm ne güzel ben aşırı dikkat edemiyorum açıkcası etmeye çalışıyorum hatta bu tarz şeyler bebeğimi beslemiyor diye bazen suçluluk duyuyorum bazen can istemesi bazen de çalıştığım için mecburiyetten yemek zorunda kalıyorum sebze de yapıp yemeğe çalışıyorum tabi tam olarak sebze ağırlıklı besleniyorum diyemem İnşallah siz bu şekilde devam edersiniz hamileliğinizi güzel geçirmenizi temenni ederim sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😇🙏🏻
yoq Orucu12 merhaba 15+4üm, 7 kilo aldım çokta takma, veririz inşAllah 50-51 le hamile kaldım. Ve ben gerçekten açlık ne iniş hamilelikte anladım ciddi anlamda açım.
DidemYldrm Aysegull33 kilonuz biraz fazlaymış hamile kaldığınız da normal 2 kg almanız inşallah böyle devam eder sağlıklı bebişlerimiz olur 🙏
DidemYldrm yefeninannesi 20 hftadır böyle gidiyor ben hamile kalamadan önce de öyle besleniyordum o yüzden çok zorlanmadım 😅😅🐣
Ozlemr 28 hafta 3 günlük hanileyim 7 kilo aldım. Bugünden itibaren yediğime içtiğine dikkat etmeye karar verdim daha ortalama 10 hafta var çünkü :/
NesrinDefne DidemYldrm Hamileliğimin ilk 3 ayından sonra kilo almaya başladım ben istikrarlı bir şekilde 😂😂
Sebla55 DidemYldrm kıloya baya takıntılısınız sanırım hep kılo konusu acısıyosunz ıyı bıse tabı az kılo dıyet demıssınızde dıyet nası yapıyosunuz kıı
DidemYldrm Sebla55 doktorumun verdiği liste var yo hep kilo konusu açmıyorum bebeklerin kilosu Doğumla alakalı kolaylaştıran ne diye konular da açıyorum ama kilo konuları kadar rağbet görmüyor sanırım o yüzden öyle görmüşsünüz 😅