Kızlar bir çok başlık altında aynı konuyu okur oldum “ilk çocuğum sezeryan doğum o yüzden sezeryan olacağım” gibi yazılar...
Bu yanlış! öyle birşey yok, lütfen normal doğum yapmak istiyorsanız Doktorunuzu bulun. Maalesef çoğu Doktor buna yanaşmıyor.
Face de SSVD diye bir grup var Türkiyenin heryerinden Kadınlar yazıyor, Doktor isimleri de yer alıyor, sezeryan olmak zorunda değilsiniz.
Bunu yazma gereği duydum bilmeyenler için.