ozlem_1990 Kızlar selamlar, oğlum okuldan sağlam şifayı kapmış, bende de Kuru öksürük var 2-3 gündür, ağrıyor boğazım ve gözlerim yaşarıyor, var mı bir çözüm bulan?? 20+1 haftalık hamileyim
nagolinda ozlem_1990 doğum doktorum sekrol diye öksürük şurubu iç demişti. Onu aldım faydası oldu. ıhlamur. sıcak suya bal limon. bunlar da bayağı yumuşattı. çok geçmiş olsun
Seymaert ozlem_1990 ben de son haftalarım da vardı. Ihlamur zencefil limon kaynatıp şeker niyetine de 1 kaşık bal atıp içtim. 2 güne geçti tavsiye ederim
Btlmstfa ozlem_1990 bende 19 haftalık hamileyim kuru öksürüyorum bebeğe bir zararı olur mu sizce korkuyorum ilk gebeliğimde