Mebos Periii_Ss 28+4 ama haftaya gidicem kontrole şun kç bilmiyorum en son 2 hafta önce gittim 34 cmdi
Mebos Periii_Ss bişi diyemiycem valla her bebek bir olmaz belki minyon bir bebek olcak doktorunuza sormadınızmı
Elifdmrylmz Periii_Ss bende 28 haftada gittiğimde doktor 35 36 arasi normal demisti. Ve boyuna takılma canim bende ilkin cok takiyordum doktorum boyu degil kilosu saha onemli dedi
Periii_Ss Nrslbkc kilsuda 1248 o da normalmi acaba . Ya herkes mi böyle merak eder endişelenir ya bu merak adamı bitirir
tugbamehmet Periii_Ss 27 haftalığım dün gitttim dr 35 cm 1200 kilo olduğunu söyledi gayet normal dedi
Periii_Ss Mebos doktor zaten kendisi söyledi haftasıyla uyumlu diye ama gene aklımı kurcalamıyo değil. Sizin dedginiz gibi her bebek bir değil. Ilk gebelik olduğu için biraz fazla kafaya takıyorum bi gibi şeyler herkes gibi bende 😊
Mebos Periii_Ss benimde ilk gebeliğim canım doktor uyumlu dediyse içinizi ferah tutun sağlıkla gelsinler eminim herşeyi yerinde kilosu boyu yerinde olur ☺️
Periii_Ss Canan06 sizin sekerinizmi var acaba . Şimdiden 3 kilo tombis şey 💖 normal doğumunuz kolay olurmuki 4 kilo üzeri olunca çünkü ozman kadar okadar olur da
Canan06 Periii_Ss şekerim yok da kansizligim var demir depolarim bosalmis tansiyonum çok düşük idrarmda enfeksiyon var ve alerjim olduğu için hic bir ilacı icemiyorum fakat doktorum bebegine hic bir zararn yok dedi gelişimi 2 hafta önde🤰🤰
Mebos Periii_Ss insanın elinde olmuyor ilk başlarda bende öyleydim hala okuyor arada ama başlarda daha fenaydı 🙈
Nrslbkc @Periii_Ss benimkinin kilosuda öyleydi canım 1250 gram doktor haftasına göre gayet güzel normal şekilde ilerliyo dedi. Unutmaki ultrason her zmn doğru yanıt vermiyo doğumda birçok bebeğin kilosu ölçümden farklı çıkıyo. Sağlıklı olsunlar yeter sende boşuna endişelenme
Periii_Ss Nrslbkc yok canm ben kilosunu endişe etmiyorum boyunu oda endişe değil takildim biraz yani sorun yok zaten doktor uyumlu dedi haftasıyla. Biraz evham ettim sadece