Yurtdışında yaşıyorum , şuan 35+5 haftalığım . Doktorum ilk baştan beri bebeğin 2 hafta önden gidiyor diyordu , bugünde 2 cm acıklığım olduğunu söyledi . Ama normal bi durum olabilir , rahat ol dedi. Bebeğim doğum pozisyonunu almış. Hastaneye falan yönlendirmedi. Ne yapacağımı bilemedim şimdi. Gelişimi önde de olsa erken doğsun istemem. Henüz Nişanım falanda gelmedi. Gün içerisinde 2-3 kez kasılma oluyor o kadar .
Sizce yatıp dinlenmelimiyim yoksa rutin hayatıma devam mı edeyim 🤔