ilknur25_ Kızlar iyi aksamlarr😁 11.hafta da sizinle ultrasonu paylaşmıştım, bugun ikili tarama testi yaptırmaya gittim başka hastaneye doktor tahmin yapmadi 13+2 çok merak ediyorum biseyler söyler ümidiyle gitmiştim😁 sizce?????
Berr Tarama testi nasıl geçti ? Allah analı babalı büyütsün inşallah tez zamanda kucağına al kardeşim ama galiba 11 hafta cinsiyetini doktorlar göremiyor. 16 hafta da falan görebiliyorlar ben 14 den 15. Haftaya geçiyorum eğer 16 haftamda doktor randevumda cinsiyetini söylerlerse seninle paylaşacağım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin :))
ilknur25_ Berr amin canim hepimize insallahhh😘 çok şükür ultrasonda bi sıkıntı gormedi ölçümleri yaptı normal dedi sırtında baktıkları önemli bisey varmış 3 tane ayrı kemik onu görmek önemli o durum hakkında az çok bilgi veriyor dedi. Kan verdim bakalım insallah o da temiz çıkar 🙏🏼