Elifaka Songul1107 ayyy ne kadar guzel bence biraz daha kilo almalisin yarasın sana cok zayifmissin 🙊
Songul1107 Elifaka Evet almam lazım bence de zayıfım sadece karnım var hala zayıfım ama Cok şükür sağlıklıyım 🙏🤰
Elifaka Fdm 30 u gorduk yaa cok sukurr iy geldim diyorum kendi kendime kış ayinda daha da guzel ilerlio zaman 😉
Elifaka Atbkbra ayyy ne guzel bendee o haftada olurmuyum cabucak 😉 sansimiza bu sene subatta 29 u goruyoo 😁😁