Merhaba hanımlar. Bugün detaylı ultrasonum vardı, pendik eğitim ve araştırma hastanesi Marmara üniversitende. Çok memnun kaldım, merak edenler vardı oradada renkli ultrason var mı diye, renkli ultrasonda var perinatolog tarafından yapıldı ortalama 30 dk kadar sürdü. Ama kağıt vermediler. Rapor veriyorlar onun yerine. 21+6 iken girdim. Doktorumun yönlendirmesi ile gitmiştim 🌸 Not düşeyim ikili test sonuç kağıdınız yoksa yapmıyorlar. Ben yanıma almayı unutmuştum özelde yaptırmıştım hastaneyi arayıp sonucu tekrar mail olarak istedim.
Merak edenler olursa bilgilendirme postu olsun.