Mamyr Canım benimde aynı şekilde oldu kullandım hamile kaldım doktora sorduğumda devam etmemi söylüyordu bebeğin tutunması kolay oluyor diyordu. Ama ben o ilacı kullanırken hep kimyasal gebelik oldu. Sonra doktorumu değiştirdim. Doktorum onu kullandirtmadı. Çünkü adet düzensizliğim falan yoktu benim. Yeni doktorum vitaminler verdi folik değiştirdi. Çok şükür şu an hamileyim. 6+5 olduk bugün. Şimdilik bir sıkıntı yok