ARNN Razi87 bende yawiyordum canim normal wimdide ara sira oluyor ilk hatalardan 15ci haftaya kadar dayanamiyordum ama doktoruna soylersin yinede
Reyhann93 Benimde bel ağrım çok sık oluyor genelde yatıp dinlenince geçiyor önemli bir şey değildir sanırım 11 haftadayım