Ben gebelik okuluna gidiyorum . Oradaki yeni doğan hemşiresi olup sonrada gebelik üzerine eğitim alıp eğitimci olan bir hemsiremiz. Yanı gebelik okulu hocası. Balık yiyemiyorsanız ton balığı yiyin oda karşılar balık ihtiyacinizi demişti . Ama yinede siz daha iyi bilirsiniz.