Glcnazz10 Mrb hanımlar ben 13+6 haftalık hamileyim sancım çok oluyor gece uyuyamıyorum progestan kullanyorum bi alakası varmı bilmiyorum ama akıntımda var benim gbi bu durumu yasayan varmi
Cansu-27 Glcnazz10 canım bende 15 haftalığım benimde aynı şikayetlerden var bende progestanı yeni bıraktım onunla Alakası yok bence zaten progestan hamileliği koruyo ağrı sancı vermez