Kızlar doğumuma daha çok var ama kesinlikle sezeryan istiyorum normal doğum yapacak cesareti kendim de bulamıyorum. Bide korkutuyorlar yok sezeryanda kalkamazsın yok çok kötü yok sütün gelmez gazın olur bilmem ne hiç aldırış etmiyorum. Epidural sezeryan yada spinal sezeryan olanlar var mi varsa bilgilendirebilir mi?