Cisem-22 https://i.imgyukle.com/2020/01/08/Vc5v3y.jpg Bebeklerim ikiz , sancı konusunda hiç bişey anlamadım yüksek gibi değil mi , doktorum iyi demişti iki hafta önce 30haftalıkken
Alyacaganim Cisem-22 iyi gorunuyo yuksek degil arada bi yukselme var ama onlar normal hep olur duzenki olmasi lazim sanci için
Apilhatice Cisem-22 canım o uzun çizgi devamlı 100 ü gösteriyorsa yada geçiyorsa ve düzenli aralıkta seyrediyorsa dogum sancısı değilse korkma normal 38+4üm benim hala 20lerde
Seda_123 Cisem-22 Normal canım sancın yok düzensiz yani arada olur öyle önemli olan düzenli olması Benim sancım 100 lere çıkıyor düzenli ama ben hissetmiyorum