Bebek1 32.hafta bitince başlıyor. Çünkü son 8 hafta öyle oluyor. Ben geçen hafta 32nin sonunda çalışabilir raporu aldım. 37nin sonunda da mecburi izin başlıyor. Ve bebeğin ne zaman doğduğu önemli değil. O günden itibaren 16 hafta iznin başlıyor. Mesela ablam da öğretmen. 37nin sonunda izin almaya gittiği gün doğumu başladı. Bütün iznini doğumdan sonra kullandı.