Mrvsln54 [url=https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic5e15cf337435e347958025][img]https://www.linkpicture.com/q/IMG_20200108_154530.jpg[/img][/url] kızlar adet günüm yarın ama bir kayıp yaşadığım için 3 aydır adetim düzensiz geliyor.. Bende ovulasyon testi yaptım iki çizgide koyu çıktı acaba mı dedim gebelik testi yaptım bu çıktı çok silik bir şey görüyorum ablama da attım o da gördü ama emin olamadım.
UraSsmom Mrvsln54 Evet çok silik Bi çizgi görüyorum bende istersen yarın Bi tekrarla yada kan testi yaptır bence var inşallah öyledir ☺️
Mathteacher Mrvsln54 evet canım tam görünmese de var inşallah. Erken gebelik testi değil de mi ? Normal testlerden sanırım
JEJjzkdkd67272 Mrvsln54 amin canım benım korkma ınsallah saglıklı bır sekılde alacaksın kucagına 🙏🏻 Haftaya da randevu alırsın takıbini başlatır doktorlar canım erken den gıtme sonra su gün gelin falan dıyorlar zaten tecrubelısın sende 🥰
Mrvsln54 Nurr inşallah canım olmayan herkese rabbim nasip etsin. Herkes bebeğini sağlıkla kucağına alabilsin