Ecc 38+5 günlük hamileyim belimde ve karnımda 2 saattir bı ağrı var fakat kasıklarımda değilde göbek deligimin sol tarafı daha şiddetli şekilde bu ağrı doğum sancısı olabilir mi yoksa farklı bı sebebi mi vardı
hunilimom Ecc doğum sancısı demek için süre tutman gerekiyor sürekli mi var yoksa belli aralıklarla gidip geliyor mu daha çok kasiklarda belde oluyor doğum sancısı canım
Ecc hunilimom ara ara şiddetleniyor böyle sanki sızlama gibi sonra hissislesmis gibi oluyor karnım ama tam sürede tutmadım
Milos Canım aynı durum bende de var 38 haftadayim sırtım ve karnımın sol üstünde oluyordu şimdi çocuk toplanıyor ve vajinama sancı giriyor acaba doğum sancısı mi bilen yok mu yaa
Ecc Milos çok artsa doktora gitcem amA böyle olunca da hastaneye gitmek doğru değil bende bilemedim napcami