NisaMomy Bktmami ilk aylarda benimde öyleydi şimdi beşinci ayın içindeyım ve sürekli açım🤣 Sadece kan ilacı içtikten sora biraz agzımın tadı bozuluyor ama yemek yıyınce geçiyor.
Efuchama Bktmami ağzımın tadı yok üstelik diş tellerim sıkıldı bu hafta hiç yiyemiyorum istediğimi de🤷🏻♀️
Tazeanne0134 Bktmami öyle oluyor canım başlarda ben yaşamadım ama şimdi midem de çok kötü ağzımın tadida çok kötü uygulamaya göre bugünle beraber son 9 günüm kaldı
Bktmami Daha henüz mide bulantısınıda tam atlatamadım 15. Haftama giriyorum ama hiç bişe yemek istemiyorum
Mororkide Bende aynı yemek yaptıgımda tuzu ya cok atıyorum ya az ya asırı acı ya asırı eksı ayarlayamadım suan bıle sutlac yapcaktım kayınvalıdemı aradım yapsın dıye sekerını ayarlayamam dedım geldı yaptı sagolsun ben yıyorum acı gelıyo sutlac😅🤣
Bktmami Tazeanne0134 uygulamalara göre 16.haftada çoğu şey geçiyor hamileliğin balayı dönemi başlıyor bekliyoruz bakalım 🤷♀️
Tazeanne0134 Bktmami doğru kuzum ilk 3 ay ile son 3 ay zorluyor gerçekten benim 14+0 olasıya kadar hep istifar ettim ondan sonra 33+3e kadar hep rahattım ondan sonra da yatarken vs zorlanıyor şimdide 38+5 haftalık hamileyim Rabbim yardımcımız olsun benimde şimdi midem bulanıyor hicbir şey yiyesim yok içesim yok ama hamile olunca illa ki yemek zorundayım 🤢