Ozgulyuksel Funnda bende sızlerın tam aksıne turkıyede dogmus buyumus ama butaya gelın olarak gelmıs 8 yıllık hollanda macerası olan 18 aylık bır kızı ve suanda da 18 haftalık bır kıza hamıle gurbetıcınızım😂
FundaR Aynı şekilde bende Hollanda’da doğup büyüdüm 1,5 yıldır Türkiyedeyim💁🏻♀️ 19+5 iz bizde oğlumla🙈💙
Gulsen55 Bende hollandada dogdum buyudum. 1 senedir turkiye de yasiyorum. Simdi ise dogum icin Hollandaya geri geldim 😊🙏🏻 34 haftaligim esimde 2/3 hafta sonra dogum icin gelecek yanima inşallah 😍😍
FundaR Gulsen55 çoğalıyoruz Türkiye’de!😂 ne güzel Hollanda’da doğum kararına ben pek cesaret edemedim ama sizin çok az kalmış Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder inşallah💕
Gulsen55 FundaR amin canım benim. Neden cesaret edemedin? Ik moet medisch bevallen o yuzden Hollandayi tercih ettim😊😘😘
FundaR Gulsen55 daha çok sanırım hamile olarak uçağa binme cesareti bulamadım kendimde 🙈 oww in zo een geval zou ook mijn voorkeur een bevalling in Nederland zijn😌 bir çırpıda atlatırsın inşallah💕
Gulsen55 FundaR oo sorun yokki kiz onda. Ben hamileyken 3/4 defa uctum ordan buraya.’ Simdi en son 32. Haftamda geldim iste doktor raporu ile😁
Fulyax Merhabalar türkiyede yaşadım 1 yıldır evliyim❤ ve 7 haftalik hamileyimm Hollandada gurbetgeliniyim🙄