Kızlar yaşadığım bir maduriyeti sizlerle paylaşmak istedim aranızda yaşayan varmı istanbul batibahat hastanesine gidiyorum uzun zamandır hastane tasincak denildi vs neyse benim bu pazartesi kontrolm vardı cuma günü telefonum çaldı ve hastanemiz yeni yerine geçti pazartesi yeni hasteneye gelmemiz söylendi buraya kadar herşey çok normal eski hastaneye muane ücreti 110 tl öDüyorduk sigortamiz olamadığı için yeni hasteneye gidince büyük şok yaşadık muane için tam 235 tl istediler neyse doğum ücretini konuşmak için fiyat bilgilendirme odasına indik asıl şok oradaymış meğersem normal doğum 7bin 800 sezeryan ise 9 bin küsür ve benim doğumuma kaldı 1 aydan az bir zaman size sormak istediğim sIzce hastane taşındiginda fiyat konusunda bize bilgi verilmesi gerekmiyormuydu biz kendimizi oraya göre ayarlamistik şimdi napcaz die kara kara düşünür olduk uzun oldu kusura bakmayın