Hanımlar meraba ben şuan 33+4 gebeyim böbreğinde taş var buda bana Şancı yapıyor doktorum her ağrında bobregimdeki taş deyip gelmemezlik yapma dedi bende çektiğim sancılar erken doğuma yol acarlı korkuyorum 32 haftalık kontrolünde bebek kanala inmişti benim gibi olup zamanında doğuran oldumu yardımınıza ihtiyacım var