bkaradenizz Kızlar selamm.🖐️ 32 haftalık gebeyim. Son 1 saattir karnımın sol tarafına bıçak saplanır gibi oluyor geri geçiyor tekrar. Sırtımda da sürekli geçmeyen bir ağrı var. Bu arada oturarak çalışıyorum ağır kaldırmak vs gibi bir durum da söz konusu değil. Aynı şeyi yaşayan var mı doktora da gitmek istemiyorum zırt pırt her ağrıda. Bu 2.gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamamıştım endişelenmeli miyim 🙄
Sedos2020 bkaradenizz ben 22 haftaligim 5 gündür aynı ağrı bende var karnımın alt kısmında vurup geçiyor sık sık doktora gittim bise yok dedi ağrıya karşı her ihtimal Protestan başladı bakalım ne olcak🙄
Tubina bkaradenizz bende 32. haftadayım, benim sağ taraf kasığımda aynı şey var, ayaklarımı uzattım hafifliyor biraz, yürürken tekrar oluyor. Sancı olduğunu sanmıyorum ama, bebek aşağıya baskı yapıyor gibi geliyor bana
Busra-321 32 haftadayim bende de ayni bi kaç saniyeligine ağrı giriyo ardindan geri gidiyo sanki kemigine sert bir tekme atiyo gibi yalancı sancı olabilirmiş bu zamanlarda ben ona bagliyorum 23 de randevumuz var gidince yone sorucam doktoruma