sennurr Merhaba kızlar 13+5 haftalık hamileyim dişimde çürüme oldu ve şuan çok ağrı yapıyo karanfil koydum ama çok az hafifletti sadece ne yapabilirim bilgisi olan varmı bişey olur diye herşeyi yapamıyorum
-kbra-12 sennurr bende geçen hafta öyleydim sarımsak koy ağrıyan dişinin üserine onu ez biraz dişinle ki duyu aksın o çok iyi geliyor sonra birde ben eczaneden afrika sardunyası almıştım damla şeklinde oda iyi gelmişti sirke de pamuğa döküp dişinin üstüne koyabilirsin.
sennurr SedaveSusam teşekkür ederim sağolun doktora gittiğimde sorucam tedavi olursa yaptırıcam dişimi
sennurr -kbra-12 uygulıycam dediklerinizi inşallah iyi gelir geçenlerde 3 gün çektim ağrı hiç bişey yapmadanşimdi dayanılmaz oldu çok sağolun bilginiz için allah razı olsun herkesten
Kubra- Gecmiş olsun Canım karanfil değilde karanfil yağı alırsan aktardan daha çok işe yarıyor ben onla rahatlamıştım çocuk Karanfil kokulu olucak diyordum hep anında uyuşturuyor kulak pamuğuna batıtıp ağrıyan yere sür anında uyusuyorsun